The safe choice

MARE vart etablert i 1999, og er lokalisert med hovudkontor i Ulsteinvik, sentralt i den maritime klynga på Sunnmøre. Vi er stolte over å vere ein profesjonell leverandør av redningsbåtar og bysser til den maritime industrien over heile verda. Med eit breitt spekter av høgkvalitetsprodukt er vi eit sikkert val for våre kundar.

Siste nytt

Mare er opptatt av design i alle ledd, både når det gjeld produkt og profil. Vi er stolte av å vise fram vår oppdaterte logo og nettstad. Logoen har fått ny og tydelegare font, og står betre i stil med bølgja i det eksisterande logoelementet vårt. Nettstaden har fått eit meir delikat og enklare design, og gir deg som kunde ei betre oversikt og informasjon om alle våre produkt. Vi håpar du likar det!
Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
2 months ago
Mare Safety
SOLID OG VELUTSTYRT BRANNBÅT OVERLEVERT

– Båten er den største vi har bygd nokon gong, og vi er særs stolte over det vi har fått til, seier dagleg leiar i Mare Safety, Are Garshol.

Det er ein avansert brann- og redningsbåt av typen Mare DC 14 Fire Fighter, som no har blitt overlevert til oppdragsgjevar, Kristiansandregionen brann og redning IKS (KBR).

– KBR er brannvesenet for Vennesla, Kristiansand, Lillesand og Birknes kommune, og dei jobbar kvar dag for å hindre at nokon skal omkome i brann eller ulykke. Vi i Mare er stolte over at vår båt no skal bli nytta i dette livsviktige arbeidet, seier produktsjef i Mare, Torstein Teigene.

Han er audmjuk over oppdraget dei fekk for om lag eit år sidan.

– Vi i Mare er fleksible og flinke til å tilpasse og skreddarsy båtane etter kundane sine behov. Dette, i kombinasjon med gode referansar frå tidlegare leveransar i dette segmentet, var utslagsgjevande for at vi fekk dette oppdraget, poengterer han.

Og båten er så absolutt skreddarsydd, skyt Garshol inn. 

– Den er blant anna utstyrt med seks sitjeplassar, der to av plassane er spesialtilpassa for dykkarane, slik at dei kan sitje med oksygenflaska festa på ryggen. Brannbåten har også fått installert det fremste utstyret innan framdrift. Det må til skal ein rekke fram i tide med ein såpass stor og tung båt. Den er 14,5 meter lang, 5 meter brei, og veg heile 14 tonn, men med tusen hestekrefter klarer den likevel å yte nærare 40 knop. Båten er utstyrt med dynamisk posisjonering (DP), slik at båten i røff sjø kan halde seg heilt i ro.

– Det har også vore mykje lokale krefter i sving for å ferdigstille denne fantastiske båten, supplerer produktsjefen ivrig. 

– Vi har vår eiga avdeling på Larsnes som har lagt ned ein formidabel innsats med å finne dei gode løysingane saman med kunden. I tillegg er skroget produsert i Haugsbygda, styrehuset på Eggesbønes, dørene frå Libra Plast på Hareid og innreiing frå Rovde Møbel & Design. Det heile er supplert med ein råtøff refleksdekor frå designbyrået Tegneren i Ulsteinvik, avsluttar Torstein stolt.

(Foto - Nanseth Media)

SOLID OG VELUTSTYRT BRANNBÅT OVERLEVERT

– Båten er den største vi har bygd nokon gong, og vi er særs stolte over det vi har fått til, seier dagleg leiar i Mare Safety, Are Garshol.

Det er ein avansert brann- og redningsbåt av typen Mare DC 14 Fire Fighter, som no har blitt overlevert til oppdragsgjevar, Kristiansandregionen brann og redning IKS (KBR).

– KBR er brannvesenet for Vennesla, Kristiansand, Lillesand og Birknes kommune, og dei jobbar kvar dag for å hindre at nokon skal omkome i brann eller ulykke. Vi i Mare er stolte over at vår båt no skal bli nytta i dette livsviktige arbeidet, seier produktsjef i Mare, Torstein Teigene.

Han er audmjuk over oppdraget dei fekk for om lag eit år sidan.

– Vi i Mare er fleksible og flinke til å tilpasse og skreddarsy båtane etter kundane sine behov. Dette, i kombinasjon med gode referansar frå tidlegare leveransar i dette segmentet, var utslagsgjevande for at vi fekk dette oppdraget, poengterer han.

Og båten er så absolutt skreddarsydd, skyt Garshol inn.

– Den er blant anna utstyrt med seks sitjeplassar, der to av plassane er spesialtilpassa for dykkarane, slik at dei kan sitje med oksygenflaska festa på ryggen. Brannbåten har også fått installert det fremste utstyret innan framdrift. Det må til skal ein rekke fram i tide med ein såpass stor og tung båt. Den er 14,5 meter lang, 5 meter brei, og veg heile 14 tonn, men med tusen hestekrefter klarer den likevel å yte nærare 40 knop. Båten er utstyrt med dynamisk posisjonering (DP), slik at båten i røff sjø kan halde seg heilt i ro.

– Det har også vore mykje lokale krefter i sving for å ferdigstille denne fantastiske båten, supplerer produktsjefen ivrig.

– Vi har vår eiga avdeling på Larsnes som har lagt ned ein formidabel innsats med å finne dei gode løysingane saman med kunden. I tillegg er skroget produsert i Haugsbygda, styrehuset på Eggesbønes, dørene frå Libra Plast på Hareid og innreiing frå Rovde Møbel & Design. Det heile er supplert med ein råtøff refleksdekor frå designbyrået Tegneren i Ulsteinvik, avsluttar Torstein stolt.

(Foto - Nanseth Media)
... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Gratulerer med leveranse av n fantastisk brannåt til KBR. Har laget en forenklet skisse som dere kan bruke: flic.kr/p/2mnc8Bb

Rått👍

Gratulerer🇳🇴👍

2 months ago
Mare Safety
Vi gratulerer Kristiansandsregionen Brann og Redning med ny flott båt! Kristiansandsregionen brann og redning IKS

God tur sørover kysten!

(Foto - Nanseth Media)

Vi gratulerer Kristiansandsregionen Brann og Redning med ny flott båt! Kristiansandsregionen brann og redning IKS

God tur sørover kysten!

(Foto - Nanseth Media)
... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Du kan sjå denne fantastiske båten på Vågen i Bergen torsdag ettermiddag!

Gratulerer med ny råtøff båt og takk for ei fartsfyllt og artig fotoøkt, Mare Safety 🙌 📸

Tusen takk for nydelig båt 👍

Brian Ehlers the new fireboat in Kristiansand.